Saturday 26 September 2009

Aidilfitri meljelma lagi...

Assalamualaikum wbt..

Sudah agak lama menyepi dari mencoretkan nukilan-nukilan..memandangkan pc ku bermasalah dicampurkan lagi dengan kerja-kerja yang tak seberapa huhu..membataskan dirini mengulit blog ni lebih lama....

Di kesempatan yang ada, pada hari raya yang ke-7 ini, baru lah dapat nafas baru kembali menjenguk blog yang ku anggap usang ini...Erm..

Alhamdulillah, masa berlari dengan pantas, dan kini kuliah pun telah bermula di saat baru seminggu menikmati hari raya di perantauan..Tak sabar rasanya, nk berhari raya bersama keluarga tercinta tahun hadapan..InsyaAllah..Walaupun raya kali ini agak kurang meriah bagiku..kerana kehilangan ahli-ahli bait yang telah selamat pulang namun, Alhamdulillah sambutan Aidilfitri seperti tahun-tahun sebelumnya..Semua juadah sama seperti di Malaysia nun, tapi cuma yang tiada hanyalah lemang..Tapi yang penting Aidilfitri tahun ini adalah lebih bermakna dari tahun-tahun sebelumnya..huhu..

Erm..kuliah baru menjengahkan jendelanya..mudah-mudahan, kuliah untuk tahun ini dapat diri ini mencapai satu natijah yang terbaik buat diri ini umumnya dan khasnya untuk Islam, InsyaAllah..Tak sabar rasanya nak meneruskan perjuangan di tanah air tersendiri..Doakan..
Akhirnya, setakat ini sahaja kesempatan yang ada untuk dirini melakarkan tinta-tinta, InsyaAllah moga-moga diberi kesempatan untuk aku terus menghidupkan kembali laman yang sepi ini..

Di kesemptan yang ada..SALAM AIDILFITRI buat semua yang merayakan nya...

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI...

0 comments:

Post a Comment